петък, 26 февруари 2016 г.

Шоколадов рожден ден!

  Тия дни помъдрях с една година както се казва!
Обикновено празнувам със семейството си, но тази година исках да отразя тази дата с  моите приятелки! Всъщност открих невероятен шоколадов бутик, в който предлагат дегустация на няколко вида шоколад в компанията на чаша вино! Освен това можех да донеса неща, приготвени от мен... много държах да почерпя приятелките си с лакомства приготвени от мен.   Наскоро си купих блуза в синьо зелени тонове, любимите ми цветове, така реших и цветовете на тортата! Направих любимите линзер сладки слепени с малиново сладко, бадемки, сладкиш с кокосови трохи, меденки и естествено нещо соленичко - тарталети с пилешко филе... Но първо започна дегустацията - на красива дървена плочка бяха подредени парченца черен  шоколад, опитвахме и трябваше да познаем колко процента е и какви добавки има. Няма да разкривам повече, защото може да решите да се възполвате от предложението.  Прекарах си страхотно, получих много интересни подаръци, а единия дори е ваучер за любимото магазинче със сладкарски консумативи!










2 коментара:

  1. Чудесно решение за празнуване, Ети!
    Отдавна го знам този бутик, но скоро не съм ходила!
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Дани! Аз случайно научих за бутика чрез Wishio. Беше много приятно преживяване!

    ОтговорИзтриване