неделя, 8 февруари 2015 г.

Салатка или разядка с авокадо, пресен лук и яйца!

Доживях малкия ми син да хареса храна с зелен цвят, затова веднага споделям!





1 авокадо
връзка пресен лук
2 яйца
сол на вкус



Всичко ситно нарязано.




Върху филийката е в добавка с лъжица кисело мляко и малко горчица.


А с големия ми син изпихме тази кана с домашна лимонада този следобед и не ни стигна!
сока от 3-4 лимона
3 лъжици мед разбъркани в малко топла вода
1л. вода
 1 лъжица кленов сироп по желание
малко парченце настърган джинджифил


6 коментара:

  1. И аз наскоро открих колко вкусно се комбинират авокадото и яйцето. ;) Как няма да хареса на малкия човек! :)
    Поздрави, Павлети!

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм си представяла, че толкова ще заобичам авокадо! А така ми хареса дори повече от гуакамоле. Лека нощ, мила!

    ОтговорИзтриване
  3. Ети, много сте здравословни у вас :)
    Много вкусна е салатката!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, де да беше все така, много е скаран с плодовете и зеленчуците човека, затова се радвам толкова!

      Изтриване
  4. :) Че как няма да я хареса, като изглежда, а и е вкусна тази салатка. Чудесна комбинация на продукти. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, а какви пасти мернах при теб, ммм!

      Изтриване