сряда, 24 септември 2014 г.

Миди в масло и сметана

  Има едно заведение във Варна, наречено Сардиния и лятото не пропускаме поне веднъж да хапнем там миди в масло. Всеки път се шегувам, че ще взема един хляб и ще си го топя в сосчето, че ми е жал да остане в чинията.
 Вчера харесах едни едри замразени миди без черупка и реших да пробвам. Не се получи точно това, което исках, но пък и моите станаха много вкусни! Хихи...
 Та размразих мидите, сложих ги в тигана на сухо и те си пуснаха водичка, малко след това добавих и масло, чесънче, но нали исках повечко сосче ръснах и малко брашно. Накрая като отворих хладилника и видях течната сметана реших да сложа и 2 лъжици от нея.  Когато бяха готови поръсих малко сух магданоз.

                                                           
                                                                    Наздраве!
                                                               


5 коментара:

  1. Затова мидите трябва да със черупки, за да си хапваш и сосчето!
    Така ги ям в Happy със сос Алфредо, макар че моят сос в къщи става по-вкусен :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм улучвала миди с черупка да ми харесат на вид, но не съм и търсила особено. Непременно ще опитам някой път и в Хепи! Зная аз, че си почитателка на сос Алфредо и току що го намерих при теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Павлети, голяма вкусотийка са твоите гъбки! С удоволствие бих си опитала и бих потопила залче. ;)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, че съм зле... Аз знам, че са миди и уж това пишех, но явно и гъби ми се хапват. Нищо де. Може би комбинация от миди и гъби няма да е зле. ;)
      Благодаря, че ми обърна внимание, Павлети, извинявай за грешката... :)
      Усмивки!

      Изтриване
    2. О, няма ппроблем! И аз така си помислих! Я си налей и чашка винце, много им върви и на двете!

      Изтриване