събота, 25 май 2013 г.

Голяма палачинка на фурна.


Ето това е за моя тефтер, бързо и вкусно, просто искам рецептата да  ми е подръка. Знам, има и други варианти, но на мен ми се получава в това съотношение!


300 мл пр. мляко 
3 яйца
150 гр брашно

щ. сол
1ч.л. захар
2 филийки  масло

От всички продукти без маслото се забърква течно тесто.  Слагаме парченцата масло в тава и тя се поставя в загрялата фурна, за да се разтопи маслото. Изсипваме сместа в тавата и печем около 30 мин. Палачинката може да се намаже с майонеза и да се нареди шунка, навиваме на руло и с нож за пица режем много лесно на тънки рулца. Така нарязани могат да се сервират и на парти. 



3 коментара:

  1. Така и не съм я пробвала тази палачинка. Трябва да поправя този пропуск.
    Хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Пробвай, най -малкото спестява време, а е вкусно! Приятна седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Тя ме спасява обикновено сутрим:) Чудесна е станала!

    ОтговорИзтриване