понеделник, 21 май 2012 г.

Торта за рожден ден!

Преди дни моя приятелка имаше рожден ден! В къщи сме яли торта правена от мен, също и меденките ми харесва, за моя изненада ме помоли да й направя торта! Много се притесних дали ще се справя, радвах се, че ми е гласувала доверие, но в същото време не исках да я подведа! Единственото условие беше да е розова, и тъй като наскоро беше на екскурзия в Париж, веднага реших че на тортата ще има една Айфелова кула и естествено цветя!
Към тортата направих бисквитки в същия цвят, който предложих да подари на жените гостенки!
Мисля, че Айфеловата кула имаше голям успех, приятелката ми много се зарадва и на бисквитките, а аз летях от щастие!

6 коментара:

  1. Лети, разкошна торта, браво на теб!!!
    Сърдечни поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  2. Павлети,чудесна, много нежна и "парижка" торта си направила на приятелката си!Бисквитките също са много красиви и вярвам, че приятелката ти и гостенките и са останали очаровани!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна торта, Pavlety! Много нежна и много красива! Бисквитките са чудесни, истинско произведение на изкуството. Мога само да си представя, колко много се е зарадвала приятелката ти. Предай и´ моите, макар и закъснели най-добри пожелания!

    Прегръдки, мила и една прекрасна вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Благадаря ви, момичета! Това са първите ми опити в тази насока и наистина съм много благодарна на оценките ви!
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Леле, каква красота! Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Павлети, много нежна и сладурска торта се е получила! Определено имаш талант и съм сигурна, че скоро ще видим още тортени красоти от теб :)Поздрави!

    ОтговорИзтриване