вторник, 17 април 2012 г.

Мъфини с боровинки, орехи и махлеб.



125 гр. масло
125 гр. захар
2 яйца
110 гр. брашно:
1 пак. бакпулвер
боровинки
орехи
махлеб по желание

Разбиваме маслото и захарта в миксер на високи обороти за кратко. Добавяме яйцата едно по едно. Прибавяме брашното с бакпулвера. След това шепа боровинки и шепа орехи. Разпределяме сместа в силиконови форми за мъфини. Печем във фурна на 190 градуса за около 20 минути.

Пожелание можем да украсим с ганаш.
100 грама течна сладкарска сметана
100 грама шоколад
Затопля се сметаната, пуска се начупения на дребно шоколад и се бърка до получаване на еднородна смес. Сместа се оставя в хладилника да се стегне. След това се разбира с миксер и се украсява с шприц.

Махлеб – подправка за сладкиши и кексове.

6 коментара:

  1. Прекрасни мъфини, Pavlety! разкошни! Украсата е нежна и стилна. Пиленцето е много сладурско. Комплименти!

    Прегръдки и една прекрасна седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Вени! Прегръдки и от мен! Весел ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Това се казва интересна рецепта за мъфини :) Не съм използвала махлеп до сега - какъв вкус придава? и горе-долу какво количество се слага? Много ми хареса как си ги украсила! Поздрави и хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Габи, благодаря ти! За вкус не мога да преценя до колко го променя, но аромата е невероятен. Ползвах го вместо ванилия!

    ОтговорИзтриване
  5. Аз пък днес ги опитах, бяха страхотниии :) мерси за рецептата ще ги направя със сигурност

    ОтговорИзтриване
  6. Радвам се, че са ти харесали! Хубавото е, че стават доста бързо!
    Хубав ден на всички!

    ОтговорИзтриване