неделя, 15 януари 2012 г.

Чай във фабрика

Предполагала ли съм някога, че ще пия чай във фабрика и по- точно в бившата хартиена фабрика в София. Абсурд, та аз дори не съм от София. Как попаднах тук, ами чиста случайност. Всъщност се чудех как да си разнообразим сивото ежедневие с малки ми син. Големия, милия съжали, че е имал куп уроци и не е могъл да дойде, но се е заканил при следващия удобен случай да не пропуска!

Ама аз за какво говорех всъщност! За чай ли, ааа не, сина ми ни завидя за красивата свещ, която направихме с брат му.

Случайно попаднах на покана за детско матине, и не бях сигурна доколко е подходящо за малкия ми син, но се оказа страхотно забавление за всички.

Бяхме се уговорили с едно приятелче да се срещнем там.

Метода за правене на този модел цветни свещи от парафин е много интересен и ако имах къде да разположа материалите, сигурно не бих се замислила, докато не ми дойде нещо друго наум.

Покрай свещоправенето успях да хвърля поглед върху някои детайли, а други явно ще останат за следващия път.




Тук отвсякъде лъха на изкуство, дори и от тоалетната:



И все пак най - накрая седнахме за да се насладим на основното, което предлага чайната - различни и много видове чай.
Аз не бях виждала как "разцъфва" наживо чай и поръчах кана чай от жасмин.



Ами това е! Истината е , че се забавлявах страхотно и сега докато пиша около мен се нооси невероятно приятен аромат от свещта, без дори да е запалена!

Иска ме се по-често да имам възможност за бягство от сивото ежедневие!

2 коментара:

  1. Много забавна публикация! Хареса ми много! Спомних си и аз за тези топли моменти , когато ходихме да правим свещички- ...некои от цветен парафин, а други ....медени....
    Успешен и приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Много приятно ми стана от думите ти. Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване